Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יואב כהן סטנד אפ - הופעות סטנד-אפ בסוף השבוע, 19-21.6 | טיים אאוט : קיש הוא נכדו של בריגדיר גנרל פרדריק קיש, מנהיג ציוני ומפקד כוחות ההנדסה הבריטיים בצפון אפריקה במלחמת העולם השנייה.

יואב כהן סטנד אפ - הופעות סטנד-אפ בסוף השבוע, 19-21.6 | טיים אאוט : קיש הוא נכדו של בריגדיר גנרל פרדריק קיש, מנהיג ציוני ומפקד כוחות ההנדסה הבריטיים בצפון אפריקה במלחמת העולם השנייה.. עם קשר שהפך למאמן לפני כחודש, סקורר דני וסגל חצי מקצועני, אלופת איי פארו השלימה ניצחון כפול ראשון בהיסטוריה האירופית שלה. גברים ונשים, טבעונים ודבש, הסטנדאפיסט חיים אלמקיס לא ממש מבין את הקשר בין הדברים האלה, אבל הוא מנסה ולפחות מצליח להצחיק אותנו כמו שצריך! המופע מתקיים בהתאם לתו הירוק. בעבר כיהן גם כיור ועדת הכנסת. 20 שנה לארגון יוניסטרים שמשנה חיים.

דניאל אף מעיז לחשוף את חייו האישיים בהומור. יש לנו הופעות סטנד אפ לוועדי עובדים, מסיבות, ימי הולדת, חוגי בית וכל סיבה למסיבה ניתן לראות את אמני הבית מופיעים במועדון הקומדי בר, רח אבן גבירול 26 פינת דניאל פריש 1 תל אביב המועדון פתוח מחמישי עד שבת ומספק מגוון רחב של הופעות. דניאל כהן במופע סטנד אפ באולפן. סברס יזמות וייצוג מקבוצת סברס מתמחה בייצוג אמנים והפקת מופעי בידור ומוזיקה מהדרגה הראשונה. אחרי המנוחה, יואב כהן וקטי ספיצ'קוב ביום גורלי.

ועידת פיסגה - מרתון סטנד אפ
ועידת פיסגה - מרתון סטנד אפ from www.comedybar.co.il
כן הוא, כך היה, כל הימים. שחר סלל את דרכו דרך מיטב תוכניות הבידור בארץ: אחרי המנוחה, יואב כהן וקטי ספיצ'קוב ביום גורלי. יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל. המחזמר סאלח שבתי עם איציק כהן. כחול ירוק מארגנת עבור צהל, ליחידות הצבא, לחיילים בסדיר ובמילואים, הרצאות, סדנאות, הופעות, סטנד אפ עם מיטב המרצים והאומנים המקבלים המלצות חמות ברמת משוב הגבוהה ביותר. סטנדאפ ענק על מלחמת המינים. סברס יזמות וייצוג מקבוצת סברס מתמחה בייצוג אמנים והפקת מופעי בידור ומוזיקה מהדרגה הראשונה.

צוות בית החולים אסותא אשדוד נדהם לגלות לאחר הלידה כי בתוך התינוקת התפתח עובר בבטנה.

צוות בית החולים אסותא אשדוד נדהם לגלות לאחר הלידה כי בתוך התינוקת התפתח עובר בבטנה. עלולים להגיע למספרי הגל הקודם. מרתון סטנד אפ עם מיטב אמני הבית של הקומדי בר, שעה וחצי של צחוק עם מיטב האמנים. משה כהן 27/07/2021 12:55 1 דק' קריאה. סברס יזמות וייצוג מקבוצת סברס מתמחה בייצוג אמנים והפקת מופעי בידור ומוזיקה מהדרגה הראשונה. עידוד יזמים צעירים לייצר תעסוקה ומקומות בילוי ופנאי בפריפריה. המשרד מפיק הופעות סטנד אפ, בידור ומוזיקה בכל הארץ ולכל דורש. לירון רומנו במופע סטנד אפ באולפן. יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל. המופע מתקיים בהתאם לתו הירוק. אנחנו פתוחים כל השבוע, ובכל יום יש הופעה אחרת. קיש נולד, גדל והתחנך בתל אביב. אחרי המנוחה, יואב כהן וקטי ספיצ'קוב ביום גורלי.

ליבי ליבי עמי כהן שלמה כהן. ייתכן שהזיכרון החיסוני מונע הידרדרות, אבל בכל מקרה צריך צעדים משמעותיים. משה כהן 27/07/2021 12:55 1 דק' קריאה. צוות בית החולים אסותא אשדוד נדהם לגלות לאחר הלידה כי בתוך התינוקת התפתח עובר בבטנה. יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל.

נחום דידי ושגיב פרידמן במופע סטנד אפ
נחום דידי ושגיב פרידמן במופע סטנד אפ from www.comedybar.co.il
יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל. סדרה דוקומנטרית החושפת לראשונה את תיק הריגול של אלי כהן. מופע סטנד אפ מצחיק ושנון. לירון רומנו במופע סטנד אפ באולפן. אם תעבור את דינמו טביליסי, מכבי חיפה תפגוש את טורשאבן. המופע מתקיים בהתאם לתו הירוק. כן הוא, כך היה, כל הימים. אנחנו פתוחים כל השבוע, ובכל יום יש הופעה אחרת.

סדרה דוקומנטרית החושפת לראשונה את תיק הריגול של אלי כהן.

אחרי המנוחה, יואב כהן וקטי ספיצ'קוב ביום גורלי. 20 שנה לארגון יוניסטרים שמשנה חיים. אם תעבור את דינמו טביליסי, מכבי חיפה תפגוש את טורשאבן. המשרד מפיק הופעות סטנד אפ, בידור ומוזיקה בכל הארץ ולכל דורש. צוות בית החולים אסותא אשדוד נדהם לגלות לאחר הלידה כי בתוך התינוקת התפתח עובר בבטנה. רשף לוי, מחזאי הבית של הבימה, היוצר של הבורר, אהבה קולומביאנית ואיים אבודים, זוכה פרס התיאטרון על ההצגה החולה ההודי הוא אחד הסטנדאפיסטים המובילים ביקורות על המופע: ייתכן שהזיכרון החיסוני מונע הידרדרות, אבל בכל מקרה צריך צעדים משמעותיים. סדרה דוקומנטרית החושפת לראשונה את תיק הריגול של אלי כהן. עם קשר שהפך למאמן לפני כחודש, סקורר דני וסגל חצי מקצועני, אלופת איי פארו השלימה ניצחון כפול ראשון בהיסטוריה האירופית שלה. שחר סלל את דרכו דרך מיטב תוכניות הבידור בארץ: המחזמר סאלח שבתי עם איציק כהן. ליבי ליבי עמי כהן שלמה כהן. דניאל אף מעיז לחשוף את חייו האישיים בהומור.

בעבר כיהן גם כיור ועדת הכנסת. לירון רומנו במופע סטנד אפ באולפן. יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל. ייתכן שהזיכרון החיסוני מונע הידרדרות, אבל בכל מקרה צריך צעדים משמעותיים. אם תעבור את דינמו טביליסי, מכבי חיפה תפגוש את טורשאבן.

יודל'ה בגבעה, גבעת ברנר - מגוון הופעות סטנד אפ במועדים ...
יודל'ה בגבעה, גבעת ברנר - מגוון הופעות סטנד אפ במועדים ... from cdn.groo.co.il
רשף לוי, מחזאי הבית של הבימה, היוצר של הבורר, אהבה קולומביאנית ואיים אבודים, זוכה פרס התיאטרון על ההצגה החולה ההודי הוא אחד הסטנדאפיסטים המובילים ביקורות על המופע: לירון רומנו במופע סטנד אפ באולפן. דניאל כהן במופע סטנד אפ באולפן. 20 שנה לארגון יוניסטרים שמשנה חיים. סטנדאפ ענק על מלחמת המינים. סדרה דוקומנטרית החושפת לראשונה את תיק הריגול של אלי כהן. מנגישים לכל העולם את הסטארטאפ ניישן הישראלי. משה כהן 27/07/2021 12:55 1 דק' קריאה.

המחזמר סאלח שבתי עם איציק כהן.

בעבר כיהן גם כיור ועדת הכנסת. עלולים להגיע למספרי הגל הקודם. במופעים לחברות, פינקי משלב אלמנטים מהתרבות הארגונית ובדיחות פנימיות של העובדים והחברה. לירון רומנו במופע סטנד אפ באולפן. סדרה דוקומנטרית החושפת לראשונה את תיק הריגול של אלי כהן. דניאל אף מעיז לחשוף את חייו האישיים בהומור. מופע סטנד אפ מצחיק ושנון. המחזמר סאלח שבתי עם איציק כהן. קיש נולד, גדל והתחנך בתל אביב. קיש הוא נכדו של בריגדיר גנרל פרדריק קיש, מנהיג ציוני ומפקד כוחות ההנדסה הבריטיים בצפון אפריקה במלחמת העולם השנייה. המשרד מפיק הופעות סטנד אפ, בידור ומוזיקה בכל הארץ ולכל דורש. 20 שנה לארגון יוניסטרים שמשנה חיים. יואב נאמן סטנד אפ מקווה ישראל.

המשרד מפיק הופעות סטנד אפ, בידור ומוזיקה בכל הארץ ולכל דורש יואב כהן. קיש נולד, גדל והתחנך בתל אביב.